Nya inlägg

  • Inga inlägg att visa.

Topic-icon Runda av platta profiler

  • Timmer
  • Timmer Profilbild Författare till inlägg
  • Offline
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Mer
8 år 10 månader sedan #36606 av Timmer
Runda av platta profiler skapades av Timmer
Hej finns det något bra sätt att runda kanterna på rektangulära profiler utan att gå omvägen över ett runt ämne.Har provat att göra verktyg till gilotinen men jag tycker den driver upp en grad.




Med vänlig hälsning, timmer
Bilagor:
Mer
8 år 10 månader sedan #36607 av Anton
Svar från Anton i ämnet Runda av platta profiler
Du kan ju smida ut plattjärnet från fyrkant så blir det rundande kanter....

Trista (verb) - När man har färdigställt sitt projekt, men vederbörande ska bara rätta till/slå rätt/hyvla till, utifall totalt perfektion uppnås men istället går hela skiten går sönder.
Mer
8 år 10 månader sedan #36608 av znutt
Svar från znutt i ämnet Runda av platta profiler
:)
Snygg ljusstake
Vad hade du för utgångsmaterial ?
  • Timmer
  • Timmer Profilbild Författare till inlägg
  • Offline
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Mer
8 år 10 månader sedan #36610 av Timmer
Svar från Timmer i ämnet Runda av platta profiler
Tack! Tio gånger trettio
Bilagor:
  • Johan Sangberg
  • Johan Sangberg Profilbild
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Jag har sysslat med hantverk och teknik hela mitt liv. Smider konstsmide och skissar och målar.
Mer
8 år 10 månader sedan #36616 av Johan Sangberg
Svar från Johan Sangberg i ämnet Runda av platta profiler
Riktigt snyggt arbete!! :)

Johan Sangberg
  • Timmer
  • Timmer Profilbild Författare till inlägg
  • Offline
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Mer
8 år 10 månader sedan #36622 av Timmer
Svar från Timmer i ämnet Runda av platta profiler
Tack det var vänligt. Men har du något bra knep till kanterna!


Med vänlig hälsning, Timmer
Bilagor:
Sidan laddades på: 0.140 sekunder
Powered by Kunena Forum