Nya inlägg

  • Inga inlägg att visa.

Topic-icon Tack før en jædrans bra smides treff.

  • Metalmageren
  • Metalmageren Profilbild Författare till inlägg
  • Offline
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
Mer
14 år 5 månader sedan #29827 av Metalmageren
Tack før en jædrans bra smides treff. skapades av Metalmageren
Hej Smeder.
Ner jag kørde mot lilla Danmark från Granbergsdal og alla livfulla smeder mfl på søndags morgonen, hade jag en saknads kænsla i min krop och stor lust at det var 2010 og det nya træffet hade tagit fart. Det var en jædrans bra helg och jag tackar många gånger till alla som deltog och arrangerat med med svet og vilja.
Jag åt en korv med mos och boston gurka på JERN torget i Gøteborg inan jag tog færgan hem.
Neste år kanske man kunde ha sina Antracit namn på en badge eller liknande på trøjan , så man snabbare viste vem som var vem..? bara ett førslag.
Er det någon som vet hur jag kommer i kontakt med Janne som bode i Tipien.
Många hilsen Metalmageren från Danmark
  • Johan Sangberg
  • Johan Sangberg Profilbild
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Jag har sysslat med hantverk och teknik hela mitt liv. Smider konstsmide och skissar och målar.
Mer
14 år 5 månader sedan #29828 av Johan Sangberg
Svar från Johan Sangberg i ämnet Tack før en jædrans bra smides treff.
Hej Rickard

Tack själv vet ja! Det blev riktigt lyckat och vi ser fram emot nästa år och då kommer ni väl en hel hög Danskar oxå!! Janne heter JaHan på Antracit så det e bara att mejla honnom via PM eller så...

Klicka på länken nedan...

<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.antracit.se/phpbb3/memberlist.php?mode=viewprofile&u=229 ">memberlist.php?mode=viewprofile&u=229<!-- l -->

//admin

Johan Sangberg
Mer
14 år 5 månader sedan #29835 av mr_president
Svar från mr_president i ämnet Tack før en jædrans bra smides treff.
Du skulle ju komma förbi och hälsa på mig Rickard så jag kunde lära dig lite trix... !! Visste väl att man inte kunde lite på en Dansk ....... ;)

Har du slagit din lärling idag ??
Mer
14 år 5 månader sedan #29837 av mr_president
Svar från mr_president i ämnet Tack før en jædrans bra smides treff.
I Karlskoga tidning stod följande att läsa,

"Polisen har hittat liket efter en överviktig, skallig gubbe med liten penxx, sluttande panna och tättsittande ögon, tandlös med krokiga ben, tunn hårväxt (förutom på ryggen) underbett, skrumplever, ovårdat yttre och puckelrygg"

Ni som var på smidesträffen kan väl skriva i denna tråd så jag slipper oroa mig att det är någon av er....

Har du slagit din lärling idag ??
  • Metalmageren
  • Metalmageren Profilbild Författare till inlägg
  • Offline
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
Mer
14 år 5 månader sedan #29844 av Metalmageren
Svar från Metalmageren i ämnet Tack før en jædrans bra smides treff.
Tjabba mr President.
Jag hade ju ræknat med att se dig till smidetreffen, men sviker man dær så ......!
Vi se i allafald till næsta år, så kan jag rysta ut lite trick´s från den ena arm, til dig från mig. He he ..!
Med månag hilsen från Metalmageren
Sidan laddades på: 0.095 sekunder
Powered by Kunena Forum