Nya inlägg
- Inga inlägg att visa.
Alla Smeders Dag
- jalle
- Författare till inlägg
- Fresh Boarder
- Tack mottaget: 0
jalle
- Kenth
- Moderator
De e kul att du håller öppet under Alla Smeders Dag vilket även jag kommer att ha, vet just nu inte i vilken smedja jag ska hålla till i så jag kan inte pricka ut mig på kartan. Jag tittade efter om du hade gjort det men hittade inte dig där, följ länken här och pricka in dig.
http://www.antracit.se/index.php/Smideslistan/Alla-Smeders-Dag-2008.html
kenth
jalle skrev: Hej alla smeder runt om i landet.Vill bara informera om att smedjan i södra mossby gård kommer att vara öppen under alla smeders dag. Den ligger i Hällabrottet söder om Örebro och jag som är smed där har varit smed i 15 år nu ,så nu vågar jag ha smedjan öppen för första gången. Har hållit smideskurser i 10 år tre dagar i veckan men aldrig hållit den öppen för allmenheten så det skall bli spännande.
- Johan Sangberg
- Administrator
- Jag har sysslat med hantverk och teknik hela mitt liv. Smider konstsmide och skissar och målar.
//admin
Johan Sangberg
- jenlangs
- Gold Boarder
Slägg-dreng/tjej önskas välkommen under dagen förr skoj och fika! (Ed i Eds kommun) Skicka gärna ett PM ..
;D ;D ;D ;D jens-erik
http://home.halden.net/jenlangs/trekantsmia.html
- Patrik
- Platinum Boarder
/Patrik
- Kai G
- Fresh Boarder
Kai G
- Johan Sangberg
- Administrator
- Jag har sysslat med hantverk och teknik hela mitt liv. Smider konstsmide och skissar och målar.
Kai G skrev: Hej ! Här kommer mitt första inlägg på detta forum. I Lördags hade jag invigning av min nytimrade smedja, och den kommer naturligtvis att hållas öppen i morgon på Alla Smeders Dag .Härom dagen var jag på besök hos Radio Berg 107,7 mhz i Svenstavik ( Jämtland ) och dom drog genast igång att propagera för Antracit och Alla Smeders Dag. // Kai G
Hej Kai G
Välkommen med ditt första inlägg och grattis till din smedja!!
Kul att du hakar på Alla Smeders DAg och att radion uppmärksammar detta. Hoppas det kommer många besökare till din och alla andra smedjor imorgon!!
//admin
Johan Sangberg