Nya inlägg

  • Inga inlägg att visa.

Topic-icon [Smidesträffen] Broschyr, Affisch, Flygblad.

  • Johan Sangberg
  • Johan Sangberg Profilbild Författare till inlägg
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Jag har sysslat med hantverk och teknik hela mitt liv. Smider konstsmide och skissar och målar.
Mer
15 år 7 månader sedan - 15 år 7 månader sedan #26373 av Johan Sangberg
Hej

Nu har vi samlat ihop programmet för smidesdagen till en Affisch som går utmärkt att skriva ut och sätta upp eller dela ut. Även Byalagets Affisch finns publicerat här.


[attachment=3:n2b0siqi]<!-- ia3 -->Smidesträff2008Flygblad_Fram.jpg<!-- ia3 -->[/attachment:n2b0siqi]

[attachment=1:n2b0siqi]<!-- ia1 -->Smidesträff2008Flygblad_Bak.jpg<!-- ia1 -->[/attachment:n2b0siqi]

[attachment=0:n2b0siqi]<!-- ia0 -->Smidestraff2008Flygblad.pdf<!-- ia0 -->[/attachment:n2b0siqi]

[attachment=2:n2b0siqi]<!-- ia2 -->Kolardagen 20.pdf<!-- ia2 -->[/attachment:n2b0siqi]


Här kommer en länk till downloads där samtliga dokument finns att hämta hem.....Klicka här


//admin

Johan Sangberg
Bilagor:
Last edit: 15 år 7 månader sedan by Johan Sangberg. Orsak: Lagt till Flygblad i PDF
Mer
15 år 7 månader sedan #26382 av Patrik
Tyvärr admin, så Björneborg felstavat på kartan...

/Patrik
  • Johan Sangberg
  • Johan Sangberg Profilbild Författare till inlägg
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Jag har sysslat med hantverk och teknik hela mitt liv. Smider konstsmide och skissar och målar.
Mer
15 år 7 månader sedan #26383 av Johan Sangberg
Svar från Johan Sangberg i ämnet [Smidesträffen] Broschyr, Affisch, Flygblad.
:-[ Suck så det kan bli när man korrekturläser själv...Fixar det under dagen...Björneborg e ju endå Björneborg liksom och inget annat.

//Admin

Johan Sangberg
Sidan laddades på: 0.227 sekunder
Powered by Kunena Forum