Nya inlägg

  • Inga inlägg att visa.

Topic-icon [Uppdaterad lista] Boka din plats på festen nu!

  • Johan Sangberg
  • Johan Sangberg Profilbild Författare till inlägg
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Jag har sysslat med hantverk och teknik hela mitt liv. Smider konstsmide och skissar och målar.
Mer
15 år 9 månader sedan #26119 av Johan Sangberg
Hej

Precis som alla andra år har vi haft ett formulär att fylla i för alla som vill delta på Antracits smidesträff i Granbergsdal. Skall man bara strosa runt och njuta av känslan och inte delta i någon aktivitet behöver man inte fylla i formläret. Men skall man Smida på hyttblecket, Visa annat på Hyttblecket, Sälja något, Övernatta i "Lokalen", Delta i studiebesök på fredagen eller varför inte delta på kvällen fest i hammarsmedjan?!! Ja då måste man fylla i formuläret. Det blir enklare att planera allt då....

Här är det fem huvudrubriker som behöver fyllas i för att allt skall flyta smidigt... ??? 8) ;)

1.Studiebesök i Björneborg 19/9

2.Smider eller visar annat på hyttblecket 20-21/9

3.Ställer ut smide i Hyttan 19-21/9

4.Fest i smedjan 20/9

5.Övernattar 19-21/9

Sedan är det ju så att Festen på Lördagskvällen i smedjan kostar en slant och kan dessutom ta ett begränsat antal gäster. Därför måste man boka platser dit via butiken också. I butiken behöver man ange sina kontaktuppgifter (om man inte handlat där den senaste veckan). När alla anmät sig får vi koll på deltagarantal och kostnader för mat och dryck. Vet man med sig att man deltar där och någon annan aktivitet kan man börja med butiken för att sedan fylla i det andra formuläret.

Länk till Butiken och festbokningen.

Länk till Formuläret för de olika aktiviteterna.

Frågor?


//admin

Johan Sangberg
  • Johan Sangberg
  • Johan Sangberg Profilbild Författare till inlägg
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Jag har sysslat med hantverk och teknik hela mitt liv. Smider konstsmide och skissar och målar.
Mer
15 år 7 månader sedan #26330 av Johan Sangberg
Svar från Johan Sangberg i ämnet [Uppdaterad lista] Boka din plats på festen nu!
Hej

Här kommer en lista på de som bokat festplats i hammarsmedjan på kvällen! Totalt e vi nu 50 st!

Namn Antal
Isabelle Emilie d´Anna 1 st
Jan Lindblad 2 st
Bengt Lindqvist 1 st
Janne Hansson 6 st
Ola Wilhelmsson 1 st
Olof Nilsson 2 st
Martti Risku 1 st
John Damm 1 st
Roland Svensson 1 st
Werner Hoffman 1 st
Emil Schönning 1 st
Lina Sundin 3 st
Joacin Wiberg 1 st
Erika Galle 1 st
Göran Storgård 2 st (Finland)
Michael Crgonja 1 st
Sjur axel pehrson 2 st (Norge)
admin 4 st (incl. Conrad Hicks från Sydafrika)
Kallsmen 9 st (inkl. Byalaget)
Erik Vargtand 1 st
Niko Caspers 1 st
SmeVille 1 st (inkl RocknRoll Gitar)


Så missa nu inte att anmäla er??

//Admin

Johan Sangberg
Sidan laddades på: 0.076 sekunder
Powered by Kunena Forum